HORNE BLANDEDE KOR

At synge i kor

Kunne du tænke dig at synge i vores kor?

Der kommer jævnligt nye medlemmer til koret – så har du lyst at være med, er du velkommen – helt uden forpligtigelser. Du kommer bare og oplever os – fortryder du, er det også ok.

Der optages nye medlemmer ved starten af hver halvårssæson. Der stilles ikke krav om nodekendskab, men det kan være en fordel. Som medlem har man adgang til lyd-filer med kor-stemmerne.

Har du lyst til at fortsætte, skal du til en stemmeprøve hos vores dirigent. Det er for at sikre, at du synger rent og for at du kan blive placeret i den rigtige stemmegruppe.

Korsang er måske lige dig, det er da værd at prøve. Og det er gratis de første 3 måneder!

2023 Kor-weekend på Ærø, 30. sep. – 1. okt. Her sammen med Østersøkoret

2023 Majstangsrejsning i Sørens Have

Kaffe og kage, sol og korsang. Så bliver det vist ikke meget bedre!

2022 Faaborg kirke

Genåbning af Helligåndskirken

2019 Faaborg Korfestival

Stort lokalt kor-arrangement med områdets 7 kor.

2017 Julekoncert i Horne Rundkirke

Dejlig eftermiddag sammen med Horne Mandskor og Horne Lands Orkester

2017 Spil Dansk

Faaborgegnens Efterskole. En dejlig koncert.

2017 Majstang rejsning i Horne.

Pragtfuldt vejr og en rigtig god anledning til at vi bidrog med flerstemmigt korsang

2017 Pantomime teateret Tivoli

Herlig dag, hvor vi var med i Kordage 2017. Vi var på scenen i 20 minutter

2015 Jubilæums koncert 75 år

Vellykket stor koncert i Fyens Rundkirke Horne d. 14 . nov.  Herefter en velbesøgt reception med mange indslag på Horne Skole. Festmiddag blev afholdt for medlemmerne med pårørende på Bøjden Kro.

HORNE BLANDEDE KOR